FinTech Workshop 01: Service Experience Design

Kenesei Zsófia, a BCE Marketing Intézet igazgatójának előadása a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi karának kutatási hetén, a “FinTech és banki digitalizáció workshop” rendezvényén hangzott el.

Összefoglaló

Azok az üzleti vállalkozások, amelyek a vevői élményt helyezik a középpontba összességében magasabb észlelt vevői értéket, és ezáltal nyereségesebb működést érhetnek el. A vevői élmény egy holisztikus fogalom, amely nem az élmény egyes összetevőire helyezi a hangsúlyt, hanem azt összességében, a hatások szinergikus megtervezésével alakítja ki. Az utóbbi években a szolgáltatások tervezésének központi kérdésévé vált, hogy milyen módon, milyen eszközökkel lehet a maximális élményt nyújtó szolgáltatásokat tervezni.

A témába vágóan jelent meg egy részletes cikk jelent meg a Vezetéstudományban:

Kenesei, Zsófia és Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. 

 

1 thought on “FinTech Workshop 01: Service Experience Design

  1. Pingback: FinTech és banki digitalizáció workshop a Corvinus Egyetemen – Corvinus Fintech Center

Comments are closed.